Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, fax 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanału deszczowego w ul. Miłej i Łagodnej w Sobolewie etap I i II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową kanału deszczowego w ul. Miłej i Łagodnej w Sobolewie etap I i II. Zakres pracy w etapie I obejmuje wykonanie sieci kanalizacji na odcinku ul. Łagodnej (wylot W2- SD1- SD2- SD3), długość ok. 117 mb, Ø400 wraz z przepustem- połączenie z ul. Podlaską. Zakres prac w etapie II obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej na odcinku łączącym ul. Łagodną z ul. Miłą (SD3-SD6-SD7- SD8-SD9 oraz dwa wpusty do studni SD8 i SD9), długość ok. 131 mb.
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonywanie prac powinno odbywać się zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane prace.
Zgodnie z CPV 45233120-6
45232130-2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: część I- wadium w wysokości 1 000 zł
część II- wadium w wysokości 1 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia:
w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty, potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających,
zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego :
- Naczelnika Urzędu Skarbowego
- Oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego:
a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np.-60 000 zł, odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia, każde z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniam)
b) Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia- oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik robót z uprawnieniami: sanitarnymi) i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania sie przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania:
a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2a), 2b). W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument,
b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanału deszczowego etap I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pracy w etapie I obejmuje wykonanie sieci kanalizacji na odcinku ul. Łagodnej (wylot W2- SD1- SD2- SD3), długość ok. 117 mb, Ø400 wraz z przepustem- połączenie z ul. Podlaską..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanału deszczowego etap II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac w etapie II obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej na odcinku łączącym ul. Łagodną z ul. Miłą (SD3-SD6-SD7- SD8-SD9 oraz dwa wpusty do studni SD8 i SD9), długość ok. 131 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.