Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 110030-2009 z dnia 2009-04-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Supraśl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową szkoły podstawowej w Ogrodniczkach etap III. Wykonany został stan zerowy budynku wraz z fundamentami /podpiwniczenie/. Etap III obejmuje dalszą budowę budynku...
Termin składania ofert: 2009-05-08

Supraśl: Budowa Szkoły Podstawowej w Ogrodniczkach etap III
Numer ogłoszenia: 179968 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110030 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Szkoły Podstawowej w Ogrodniczkach etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową szkoły podstawowej w Ogrodniczkach etap III. Wykonany został stan zerowy budynku wraz z fundamentami /podpiwniczenie/. Etap III obejmuje dalszą budowę budynku szkoły, składającego się z zespołu edukacyjnego oraz części administracyjno- socjalnej wraz z całkowitym wykończeniem budynku. Zakres prac obejmuje również zagospodarowanie terenu wokół budynku szkoły. 2.Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót do niniejszej inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1557346.04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)