Uchwała nr VIII/65/03
Uchwała Nr Nr VIII/65/03
rady miejskiej w supraślu
z dnia 24 maja 2003 roku.
w sprawie zmian do budżetu Gminy na 2003 rok.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. Nr 142, poz. 1591, zm.; Dz.U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806) oraz art. 109 i 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tekst jednolity z 2003 r. Dz.U.Nr 15, poz.148) Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1. 1. Zwiększa się plan dochodów budżetowych o kwotę 46.410,-zł,
2. Zwiększa się plan wydatków budżetowych o kwotę 46.410,-zł - zgodnie z zał. nr 1
§ 2. 1. Zwiększa się plan wydatkow budżetowych o kwotę 83.959,- zł,
2. Zmniejsza się plan wydatków budżetowych o kwotę 83.959,- zł - zgodnie z zał. nr 2
§ 3. Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
1) Plan dochodów ogółem - 13.466.230,-zł,
2) Plan wydatków ogółem - 14.509.649,-zł
3) Dochody budżetu w kwocie 391.200,-zł przeznacza się na :
a) spłatę kredytów długoterminowych - 280.800,-zł,
b) spłatę pożyczek długoterminowych - 110.400,-zł,
4) Deficyt budżetowy w kwocie 1.434.619,-zł będzie pokryty:
a) wolnymi środkami w kwocie 644.619,-zł,
b) I transzą planowanego do zaciagnięcia kredytu-pożyczki długoterminowej w kwocie 670.000,- zł, z przeznaczeniem na budowę sali gimnastycznej przy ZSS w Supraślu,
c) kredytem-pożyczką długoterminową w kwocie 120.000,-zł, z przeznaczeniem na
budowę kanalizacji sanitarnej w Grabówce.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
mgr inż. Mikołaj Ignatiuk
Załącznik Nr 1 do uchwały Nr VIII/65/03 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 24 maja 2003
Zmiany planu dochodów i wydatków budżetu Gminy na 2003 rok.
Klasyfikacja |
Zwiększenie dochodów |
Zwiększenie wydatków |
Objaśnienia |
||
Dział |
Rozdział |
§ |
|||
600 |
60016 Drogi publ. gminne |
097 |
20.200 |
|
Wpływy z różnych dochodów - nie zrealizowane w terminie środki niewygasajace |
6050 |
|
20.200 |
Wydatki inwestycyjne - projekt ul.Soplicy, ul.Kasztelańskiej, i Szklarniowej w Zaściankach |
||
630 |
63095 Pozostała działalność |
096 |
600 |
|
Otrzymana darowizna na rzecz "Zielonej Szkoły" w Surażkowie |
4260 |
|
600 |
Zakup energii elektrycznej na potrzeby "Zielonej Szkoły w Surażkowie |
||
700 |
70095 Pozostała działalność |
4010 |
|
1.053 |
Wynagrodzenia osobowe - pracownicy zatrudnienie w ramach robót publicznych |
750 |
75023 Urzędy gmin |
097 |
1.053 |
|
Wpływy z różnych dochodów - rozliczenia z roku ubiegłego |
75095 Pozostała działalność |
097 |
5.000 |
|
Wpływy z różnych dochodów - odszkodowanie z PZU za zniszczony "Infokiosk" |
|
4300 |
|
5.000 |
Zakup usług pozostałych - naprawa zniszczonego "Infokiosku" |
||
801
|
80101 Szkoły Podstawowe |
201 |
1.350 |
|
Dotacja celowa na realizację własnych zadań bieżących z zakresu admin. rządowej zleconych gminom, pismo PUW znak -FB.II.3011-124/03 na sfinansowanie części wyprawki szkolnej |
3240 |
|
1.350 |
Stypendia i inne formy pomocy uczniom - wyprawka szkolna dla pierwszoklasistów |
||
853 |
85313 Składki na ubezpieczenie zdrowotne |
201 |
11.800 |
|
Dotacja celowa na realizację własnych zadań bieżących z zakresu admin. rządowej zleconych gminom, pismo PUW znak -FB.II.3011-98/03 na składki zdrowotne za osoby pobierające świadczenia z pomocy społecznej |
4130 |
|
11.800 |
Składki na ubezpieczenie zdrowotne |
||
85315 Dodatki mieszkaniowe |
203 |
3.987 |
|
Dotacja celowa otrzymana z budżetu na realizację własnych zadań bieżących -pismo PUW.-znak FB.II.3011-129/03 na dofinansowanie dodatków mieszkaniowych w II kwartale br. |
|
3110 |
|
3.987 |
Świadczenia społeczne-dodatki mieszkaniowe |
||
85395 Pozostała działalność |
201 |
1.620 |
|
Dotacja celowa na realizację własnych zadań bieżących z zakresu admin. rządowej zleconych gminom, pismo PUW znak -FB.II.3011-111/03 na sfinansowanie części wyprawki szkolnej |
|
3110 |
|
1.620 |
Świadczenia społeczne - wyprawka szkolna dla pierwszoklasistów |
||
921 |
92109 Domy kultury |
096 |
800 |
|
Otrzymana darowizna dla Chóru Supraskiego |
4300 |
|
800 |
Zakup usług pozostałych - organizacja jubileuszu Chóru Supraskiego |
||
RAZEM |
46.410 |
46.410 |
x |
ZałącznikNr 2 do uchwały Nr VIII/65/03 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 24 maja 2003
Zmiany planu wydatków budżetu Gminy na 2003 rok.
Klasyfikacja |
Zwiększenie wydatków |
Zmniejszenie wydatków |
Objaśnienia |
||
Dział |
Rozdział |
§ |
|||
600 |
60016 Drogi publ. gminne |
6050 |
60.400 |
|
Wydatki inwestycyjne - budowa ul. Św.Krzyża w Sowlanach |
6050 |
|
60.400 |
Wydatki inwestycyjne - budowa drogi Karakule-Sowlany |
||
700 |
70095 Pozostała działalność |
4010 |
2.800 |
|
Środki uzyskane ze zmniejszenia zakupu usług pozostałych przeznacza się na dofinansowanie wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od nich dla pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych. |
4110 |
665 |
|
|||
4120 |
94 |
|
|||
4300 |
|
3.559 |
|||
851 |
85154 Przeciwdział alkoholizm. |
4260 |
3.000 |
|
Zakup energii |
4300 |
|
3.000 |
Zakup usług pozostałych |
||
921 |
92109 Domy kultury |
4210 |
3.000 |
|
Środki uzyskane ze rezygnacji zakupu usług remontowych w Klubie w Karakulach przeznacza się na zakup materiałów i usług pozostałych związanych z funkcjonowaniem tego klubu |
4270 |
|
8.000 |
|||
4300 |
5.000 |
|
|||
4300 |
|
4.429 |
Zakup usług pozostałych -GOK |
||
4520 |
|
571 |
Opłaty na rzecz budżetu jst - za trwały zarząd |
||
926
|
92601 Obiekty sportowe |
4300 |
9.000 |
|
Zakup usług pozostałych - związanych z renowacją stadionu w Supraślu |
92605 Zadania w zakresie kultury fiz. |
2630 |
|
4.000 |
Dotacja przedmiotowa z budżetu dla jednostek nie zaliczanych do SFP- MKS "Supraślanka" |
|
RAZEM |
83.959 |
83.959 |
x |
Metryka strony