uchwała nr XLII/402/06
uchwała nr XLII/402/06
rady miejskiej w supraslu
z dnia 30 czerwca 2006 roku
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury.
Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 oraz z 2006 r. Dz.U. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708) Rada Miejska w Supraślu uchwala co następuje:
§ 1. Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna zawierać w szczególności:
1) Plan i wykonanie dochodów budżetowych w układzie tabelarycznym według przedstawionego poniżej wzoru.
Klasyfikacja |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
% |
||
Dział |
Rozdział |
§ |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
2) Plan i wykonanie wydatków budżetowych w układzie tabelarycznym według przedstawionego poniżej wzoru.
Klasyfikacja |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
% |
||
Dział |
Rozdział |
§ |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
3) Plan i wykonanie dochodów i wydatków budżetowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez gminę, według przedstawionego poniżej wzoru.
Dz. |
Rozdz. |
Par. |
Wyszczególnienie |
Dochody |
Wydatki |
||
Plan |
Wykonanie |
Plan |
Wykonanie |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
4) Wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy w układzie tabelarycznym według poniższego wzoru,
§ |
Przychody |
Rozchody |
||||
Plan |
Wykonanie |
% wykonania |
Plan |
Wykonanie |
% wykonania |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
5) Wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodow własnych oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych,
6) Wykonanie planu przychodów i wydatków zakładu budżetowego,
7) Wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
8) Informację o dokonanych umorzeniach i ulgach w spłatach.
9) Informację opisową dotyczącą wykonania dochodów i wydatków budżetowych,
10) Zestawienie zadań inwestycyjnych wraz z informacją o stopniu ich realizacji,
§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna zawierać w szczególności:
1) Wykonanie planu przychodów i wydatków jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym
2) Część objaśniajacą, dotyczacą wykonania planu finansowego przychodów i wydatków,
3) Informację o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 4. Informację o której mowa w § 3, Kierownik samorządowej instytucji kultury przedstawia Burmistrzowi do dnia 31 lipca roku budżetowego.
§ 5. Traci moc uchwała Nr XXIII/139 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 30 czerwca 2000 r. w sprawie zakresu i formy informacji Zarządu Miasta i Gminy w Supraslu za I półrocze roku budżetowego.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Supraśla.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metryka strony