uchwała nr XLII/402/06

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury.

uchwała nr XLII/402/06

rady miejskiej w supraslu

z dnia 30 czerwca 2006 roku

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury.

Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 oraz z 2006 r. Dz.U. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708) Rada Miejska w Supraślu uchwala co następuje:

§ 1. Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego.

§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna zawierać w szczególności:

1) Plan i wykonanie dochodów budżetowych w układzie tabelarycznym według przedstawionego poniżej wzoru.

Klasyfikacja

Wyszczególnienie

Plan

Wykonanie

%

Dział

Rozdział

§

1

2

3

4

5

6

7

2) Plan i wykonanie wydatków budżetowych w układzie tabelarycznym według przedstawionego poniżej wzoru.

Klasyfikacja

Wyszczególnienie

Plan

Wykonanie

%

Dział

Rozdział

§

1

2

3

4

5

6

7

3) Plan i wykonanie dochodów i wydatków budżetowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez gminę, według przedstawionego poniżej wzoru.

Dz.

Rozdz.

Par.

Wyszczególnienie

Dochody

Wydatki

Plan

Wykonanie

Plan

Wykonanie

1

2

3

4

5

6

7

8

4) Wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy w układzie tabelarycznym według poniższego wzoru,

§

Przychody

Rozchody

Plan

Wykonanie

% wykonania

Plan

Wykonanie

% wykonania

1

2

3

4

5

6

7

5) Wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodow własnych oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych,

6) Wykonanie planu przychodów i wydatków zakładu budżetowego,

7) Wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

8) Informację o dokonanych umorzeniach i ulgach w spłatach.

9) Informację opisową dotyczącą wykonania dochodów i wydatków budżetowych,

10) Zestawienie zadań inwestycyjnych wraz z informacją o stopniu ich realizacji,

§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna zawierać w szczególności:

1) Wykonanie planu przychodów i wydatków jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym

2) Część objaśniajacą, dotyczacą wykonania planu finansowego przychodów i wydatków,

3) Informację o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.

§ 4. Informację o której mowa w § 3, Kierownik samorządowej instytucji kultury przedstawia Burmistrzowi do dnia 31 lipca roku budżetowego.

§ 5. Traci moc uchwała Nr XXIII/139 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 30 czerwca 2000 r. w sprawie zakresu i formy informacji Zarządu Miasta i Gminy w Supraslu za I półrocze roku budżetowego.

§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Supraśla.

§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Lucyna Majewska

Wprowadzający: Lucyna Majewska

Data modyfikacji: 2006-08-02

Opublikował: Aneta Babicz

Data publikacji: 2006-08-02