Inspektor/Podinspektor ds. księgowości podatkowej
Burmistrz Supraśla
ul. J. Piłsudskiego 58
16 – 030 Supraśl
OGŁOSZENIE Nr 5/09
Burmistrz Supraśla ogłasza nabór na stanowisko :
Inspektor/Podinspektor ds. księgowości podatkowej
w Referacie Finansowo – Budżetowym Urzędu Miejskiego w Supraślu
/ nazwa stanowiska pracy /
1. Wymagania niezbędne :
a/ wykształcenie wyższe preferowane kierunki ekonomiczne, prawnicze
b/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c/ niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe :
a/ doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
b/ znajomość przepisów prawnych w zakresie rachunkowości, a w szczególności w
zakresie ewidencji księgowej podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych
c/ znajomość zagadnień związanych z windykacją należności publicznoprawnych
d/ umiejętność czytania i interpretowania przepisów, obsługa komputera, dokładność
i systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
e/ dobry stan zdrowia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a/ prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych w zakresie poboru podatków od
osób prawnych
b/ pełna ewidencja w zakresie wieczystego użytkowania, opłat za zarząd, dzierżawę,
najem, sprzedaży składników majątkowych, spłaty hipoteki
c/ wystawianie faktur VAT
d/ prowadzenie egzekucji poprzez wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych
w zakresie podatków, opłat i innych niepodatkowych należności budżetowych
e/ przygotowywanie dokumentów w zakresie zabezpieczenia należności budżetowych
( hipoteka, zastaw skarbowy ) oraz egzekucji należności cywilno – prawnych.
f/ bieżąca obsługa interesantów.
4. Wymagane dokumenty :
a/ życiorys
b/ list motywacyjny
c/ dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu )
d/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach umiejętnościach i stażu pracy
( świadectwa pracy, zaświadczenia )
f/ oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu : 16 – 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58 w godz. 730-1530, a także pocztą na adres Urzędu ( liczy się data stempla pocztowego) z dopiskiem :
„ Nabór na stanowisko : Inspektor/Podinspektor ds. księgowości podatkowej
w Referacie Finansowo – Budżetowym Urzędu Miejskiego w Supraślu”
w terminie do dnia 24.07.2009 r.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
Aplikacje, które wpłynął niekompletne lub po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz.
1458 )
Supraśl, dnia 10.07.2009 r.
Metryka strony