Ogłoszenie o naborze-inspektor ds księgowości budżetowej

Burmistrz Supraśla informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko : Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Supraślu w wymiarze 0,5 etatu Ogłoszenie jako plik do pobrania poniżej
Untitled

Urząd Miejski w Supraślu

ul. J. Piłsudskiego 58

16 - 030 Supraśl

RO.2110.6.2013

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Burmistrz Supraśla informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko :

Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym
Urzędu Miejskiego w Supraślu w wymiarze 0,5 etatu

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE :

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,

5. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne,

6. doświadczenie na podobnym stanowisku - staż pracy 5 lat,

7. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i płacy oraz ubezpieczeń społecznych,
rachunkowości budżetowej,

8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

II. WYMAGANIA DODATKOWE :

1. znajomość programów komputerowych,

2. umiejętność sporządzania list płacy oraz znajomość programu PŁATNIK

3. dokładność i systematyczność,

4. odpowiedzialność i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU :

1. sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i zasiłków,

2. sporządzanie list wypłaty diet radnych,

  1. rozliczanie wydatków sołeckich,

  2. realizacja zadań wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,

związanych z naliczaniem, poborem podatku,

  1. realizacja zadań wynikających z realizacji ustawy o ubezpieczeniu społecznym,

  2. roczne bilansowanie dochodów i zaliczek podatku dochodowego, zdrowotnego oraz wystawianie rocznych informacji o dochodach na drukach PIT,

  3. sporządzanie dokumentów - wynikających z zakresów czynności - dla celów emerytalno-rentowych,

  4. sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach i zatrudnieniu dla celów statystycznych

- WUS,

9. realizacja zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakresie naliczania i terminowego

odprowadzania składki na PFRON,

10. bieżąca obsługa interesantów.

IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1. list motywacyjny,

2. życiorys,

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- 2 -

5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,

6. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku
urzędniczym - Inspektor ds. księgowości budżetowej, wydane nie wcześniej niż 30 dni
przed terminem składania ofert,

7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania
z pełnych praw publicznych,

8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa z oskarżenia publicznego
popełnione umyślnie i umyślne przestępstwa skarbowe, (osoba wybrana w
postępowaniu konkursowym na w/w stanowisko zobowiązana będzie do przedstawienia
zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr
101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko,
10. dokument potwierdzający posiadanie obywatelstwa polskiego.

Dokumenty należy składać podpisane, a kopie własnoręcznie potwierdzone za zgodność
z oryginałem.

V. INNE INFORMACJE ORAZ WARUNKI ZATRUDNIENIA :

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Urzędu w sekretariacie lub Punkcie Obsługi Interesanta, lub pocztą na adres : Urząd Miejski w Supraślu ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl,
w terminie do dnia 22 lipca
2013 r.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Informacja o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Supraśl oraz na tablicy informacyjnej siedziby Urzędu Miejskiego w Supraślu.

Warunki zatrudnienia :


Przewidywane zatrudnienie na stanowisku w wymiarze : 0,5 etatu
W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,

pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6 miesięcy.

Wynagrodzenie pracownicze ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów
z dn. 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm ) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników w Urzędzie Miejskim w Supraślu.

Informacje dodatkowe :

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Supraślu wynosił poniżej 6 %.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- 3 -

Uwagi :

Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji. Numer telefonu należy zawrzeć w kwestionariuszu osobowym lub cv.

Złożone aplikacje nie podlegają zwrotowi.

Ogłaszający konkurs zastrzega możliwość unieważnienia postępowania konkursowego.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu o naborze w zakresie warunków zatrudnienia zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności ustawa o pracownikach samorządowych.


Supraśl, dnia 11.07.2013 r. Burmistrz Supraśla

dr Radosław Dobrowolski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Luiza Brajczewska

Wprowadzający: Luiza Brajczewska

Data modyfikacji: 2013-07-11

Opublikował: Magdalena Angelika Szymańska- Smarżewska

Data publikacji: 2013-07-11