Inspektor ds. księgowości budżetowej
Termin ważności strony | 2007-08-17 |
---|
Burmistrz Supraśla
ul. J. Piłsudskiego 58
16 – 030 Supraśl
OGŁOSZENIE Nr 6/07
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie
Finansowo- Budżetowym
Urzędu Miejskiego w Supraślu
/ nazwa stanowiska pracy /
1. Wymagania niezbędne :
a/ wykształcenie wyższe preferowane kierunki ekonomiczne, prawnicze
b/ znajomość przepisów rachunkowości budżetowej, sporządzanie list płac, zasiłków, dokonywanie rozliczeń z US i ZUS, ewidencja majątku, rozliczanie inwentaryzacji majątku
c/ obsługa komputera, dokładność i systematyczność, odpowiedzialność i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
2. Wymagania dodatkowe :
a/ doświadczenie na podobnym stanowisku- staż pracy 5 lat
b/ znajomość programów komputerowych w tym bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK
c/ dobry stan zdrowia
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a/ sporządzanie list wynagrodzeń, list zasiłków, stypendiów
b/ prowadzenie wszelkich rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędami Skarbowymi
c/ sporządzanie sprawozdań w zakresie wynagrodzeń i innych wymaganych przepisami
d/ prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych
e/ rozliczanie inwentaryzacji majątku
f/ bieżąca obsługa interesantów
4. Wymagane dokumenty :
a/ życiorys
b/ list motywacyjny
c/ dokument poświadczający wykształcenie - kserokopia dyplomu szkoły
wyższej
d/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach ( kserokopie )
f/ oświadczenie że kandydat na powyższe stanowisko nie był
prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu 16 – 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58
w godz. 730-1530, a także pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo- Budżetowym Urzędu Miejskiego w Supraślu” w terminie do dnia 17.08.2007 r.
Aplikacje, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zmianami ).
Supraśl, dnia 03.08.2007 r.
Metryka strony