Podinspektor ds. ewidencji ludności

Termin ważności strony 2007-04-18

Burmistrz Supraśla

ul. J. Piłsudskiego 58

16 — 030 Supraśl




OGŁOSZENIE Nr 2/07

O NABORZE NA STANOWISKO PRACY


Podinspektor ds. ewidencji ludności w Referacie Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Supraślu

/ nazwa stanowiska pracy /


1. Wymagania niezbędne :

a/ wykształcenie wyższe,

b/ znajomość przepisów prawnych dot. ewidencji ludności,

c/ umiejętność obsługi komputera - MS Office Ewidencja Ludności,

d/ praktyka lub inne zdobyte doświadczenie z zakresu prowadzenia ewidencji
ludności.


2. Wymagania dodatkowe :

a/ umiejętność pracy w zespole

b/ dobry stan zdrowia


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

a/ prowadzenie ewidencji ludności w systemie kartotekowym,

b/ prowadzenie ewidencji ludności w systemie informatycznym,

c/ wydawanie dowodów osobistych,,

d/ wydawanie zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności,

e/ sporządzanie spisów wyborców.


4. Wymagane dokumenty :


a/ życiorys

b/ list motywacyjny

c/ dokument poświadczający wykształcenie - kserokopia dyplomu szkoły
wyższej

d/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach

i umiejętnościach ( kserokopie )

f/ oświadczenie że kandydat na powyższe stanowisko nie był

prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( przed zawarciem
umowy o pracę wymagane będzie dostarczenie poświadczenia z Krajowego

Rejestru Karnego o niekaralności )

- 2 -




Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu 16 — 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58
w godz. 730-1530, a także pocztą na adres Urzędu ( liczy się data stempla pocztowego) z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko : Podinspektor ds. ewidencji ludności w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego
w Supraślu” w terminie do dnia 18.04.2007 r.


Aplikacje, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.


Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :



„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zmianami ).

Burmistrz supraśla

Wiktor Grygiencz

Supraśl, dnia 04.04.2007 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Wiktor Grygiencz

Wprowadzający: Wiktor Grygiencz

Data modyfikacji: 2007-04-04

Opublikował: Aneta Babicz

Data publikacji: 2007-04-04