OGŁOSZENIE Nr 1/10

BURMISTRZ SUPRAŚLA

u. J. Piłsudskiego 58

16 - 030 Supraśl


OGŁOSZENIE Nr 1/10

Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Supraśl


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 poz. 1458) Burmistrz Supraśla ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Supraśl w Urzędzie Miejskim w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl



I. Wymagania niezbędne :

  1. staż pracy zgodnie z art. 5 ust 2 z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2008 r., Nr 223 poz 1458)

  2. obywatelstwo polskie

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie

  5. nieposzlakowana opinia

  6. wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne

  7. wiedza z zakresu przepisów

a) funkcjonowania administracji samorządowej

b) procedur administracyjnych

  1. zdolności organizacyjne i umiejętności zarządzania

  2. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole

  3. samodzielność

  4. wysoka kultura osobista

  5. biegłą znajomość obsługi komputera

  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku


II. Wymagania dodatkowe :


1. znajomość regulacji prawnych z zakresu struktur i funkcjonowania administracji samorządowej

i rządowej

2. szeroka wiedza o Gminie Supraśl i jej jednostkach organizacyjnych

3 .znajomość prawa oświatowego



III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy :


1. planowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne

referaty i samodzielne stanowiska

2. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym

wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji.

3. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu

administracyjnym

4. sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem

wyborów i referendów

5. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw

przez pracowników

6. wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych

7. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych

8. organizowanie szkoleń pracowników

9. prowadzenie spraw związanych z doborem kadry pracowników w Urzędzie, ocenę

pracowników w/g zasad określonych w Regulaminie Pracy

10. opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza

11. bezpośrednie kierowanie Referatem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Supraślu

12. przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy

13. sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością placówek oświatowych, instytucji

kultury i opieki społecznej gminy Supraśl

14. prowadzenie spraw z zakresu patologii społecznej oraz udział w pracach Gminnej Komisji

Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

15. udział w sesjach Rady Miejskiej

16. sprawdzanie oraz przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej

17. zapewnienie publikacji prawa miejskiego

18. nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu informacji publicznej i ochrony danych osobowych

19. nadzór nad praktykami zawodowymi odbywającymi się w Urzędzie Miejskim

20. nadzór nad porządkiem i dyscypliną pracy w Urzędzie

21. wnioskowaniem do Burmistrza o przyznawanie awansów i zastosowanie kar dyscyplinarnych

wobec pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Supraśl

22. nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli oraz organizacji

pracy placówek oświatowych

23. nadzór nad sprawami związanymi z wykonywaniem innych zadań z zakresu prawa

oświatowego przynależących organowi prowadzącemu

24. wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Burmistrza Supraśla


IV. Wymagane dokumenty :


1. list motywacyjny

2. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe

5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu

6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r

101 poz. 926 ze zmianami)

9. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku

10. opinie pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia.


Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 1 lutego 2010 roku
w kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 (parter) w godz. :

poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730-1500, czwartek od 730 do 1700. Zgłoszenia należy złożyć
w zamkniętej kopercie z adnotacją “Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Supraśl”. Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy
z kandydatami.

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłynął do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Supraślu.





Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Wiktor Grygiencz

Wprowadzający: Wiktor Grygiencz

Data modyfikacji: 2010-01-15

Opublikował: Anna Kalinowska

Data publikacji: 2010-01-15