OGŁOSZENIE Nr 1/10
BURMISTRZ SUPRAŚLA
u. J. Piłsudskiego 58
16 - 030 Supraśl
OGŁOSZENIE Nr 1/10
Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Supraśl
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 poz. 1458) Burmistrz Supraśla ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Supraśl w Urzędzie Miejskim w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl
I. Wymagania niezbędne :
-
staż pracy zgodnie z art. 5 ust 2 z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2008 r., Nr 223 poz 1458)
-
obywatelstwo polskie
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
-
nieposzlakowana opinia
-
wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne
-
wiedza z zakresu przepisów
a) funkcjonowania administracji samorządowej
b) procedur administracyjnych
-
zdolności organizacyjne i umiejętności zarządzania
-
umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole
-
samodzielność
-
wysoka kultura osobista
-
biegłą znajomość obsługi komputera
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
II. Wymagania dodatkowe :
1. znajomość regulacji prawnych z zakresu struktur i funkcjonowania administracji samorządowej
i rządowej
2. szeroka wiedza o Gminie Supraśl i jej jednostkach organizacyjnych
3 .znajomość prawa oświatowego
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy :
1. planowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne
referaty i samodzielne stanowiska
2. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym
wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji.
3. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu
administracyjnym
4. sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem
wyborów i referendów
5. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw
przez pracowników
6. wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych
7. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych
8. organizowanie szkoleń pracowników
9. prowadzenie spraw związanych z doborem kadry pracowników w Urzędzie, ocenę
pracowników w/g zasad określonych w Regulaminie Pracy
10. opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza
11. bezpośrednie kierowanie Referatem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Supraślu
12. przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy
13. sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością placówek oświatowych, instytucji
kultury i opieki społecznej gminy Supraśl
14. prowadzenie spraw z zakresu patologii społecznej oraz udział w pracach Gminnej Komisji
Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
15. udział w sesjach Rady Miejskiej
16. sprawdzanie oraz przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej
17. zapewnienie publikacji prawa miejskiego
18. nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu informacji publicznej i ochrony danych osobowych
19. nadzór nad praktykami zawodowymi odbywającymi się w Urzędzie Miejskim
20. nadzór nad porządkiem i dyscypliną pracy w Urzędzie
21. wnioskowaniem do Burmistrza o przyznawanie awansów i zastosowanie kar dyscyplinarnych
wobec pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Supraśl
22. nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli oraz organizacji
pracy placówek oświatowych
23. nadzór nad sprawami związanymi z wykonywaniem innych zadań z zakresu prawa
oświatowego przynależących organowi prowadzącemu
24. wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Burmistrza Supraśla
IV. Wymagane dokumenty :
1. list motywacyjny
2. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu
6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r
101 poz. 926 ze zmianami)
9. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku
10. opinie pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia.
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 1 lutego 2010 roku
w kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 (parter) w godz. :
poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730-1500, czwartek od 730 do 1700. Zgłoszenia należy złożyć
w zamkniętej kopercie z adnotacją “Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Supraśl”. Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy
z kandydatami.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłynął do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Supraślu.
Metryka strony