OGŁOSZENIE Nr 7/10
Burmistrz Supraśla
ul. J. Piłsudskiego 58
16 – 030 Supraśl
OGŁOSZENIE Nr 7/10
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor do Spraw Obronnych i Obrony Cywilnej
w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Supraślu
1. Wymagania niezbędne :
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem wynikającym z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr Nr 223, poz. 1458 )
b) wykształcenie wyższe lub średnie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) doświadczenie zawodowe : min. 5 lat w instytucjach związanych z zakresem czynności,
g) ukończenie kursu z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
2. Wymagania dodatkowe :
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu obrony cywilnej, powszechnego obowiązku
obrony, zarządzania kryzysowego, informacji niejawnych,
b) znajomość przepisów Kpa,
c) znajomość obsługi komputera,
d) prawo jazdy kat. B,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, punktualność,
odpowiedzialność, sumienność,
g) dobry stan zdrowia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a) prowadzenie spraw w zakresie spraw wojskowych,
b) prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
c) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
d) prowadzenie kancelarii tajnej.
4. Wymagane dokumenty :
a) życiorys,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu lub świadectwa ),
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty poświadczające kwalifikacje, umiejętności i staż
pracy ( zaświadczenia, świadectwa pracy - kserokopie )
f) oświadczenie, że kandydat na powyższe stanowisko nie był karany za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu : 16 – 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego, a także pocztą na adres Urzędu ( liczy się data stempla pocztowego) z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko : Inspektor do Spraw Obronnych i Obrony Cywilnej w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Supraślu” w terminie do dnia 27.09.2010 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Supraśl, dnia 10.09.2010 r.
Metryka strony