Inspektor do spraw inwestycji

Burmistrz Supraśla

ul. J. Piłsudskiego 58

16 – 030 Supraśl


RO.2110.1.2011



OGŁOSZENIE Nr 1/11

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Inspektor do spraw inwestycji

w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Supraślu




1. Wymagania niezbędne :


a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy

o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

b) wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze - preferowane techniczne

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d) niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) doświadczenie zawodowe : co najmniej 3 letni staż pracy.

g) umiejętność czytania i analizowania dokumentacji projektowej,

h) znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, a w szczególności ustawy
prawa budowlanego,

i) znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi, a w szczególności

ustawy prawo zamówień publicznych.


2. Wymagania dodatkowe :


a) prawo jazdy kat. B, ( wskazane )

b) umiejętność pracy w zespole,

c) umiejętność posługiwania się podstawowym oprogramowaniem komputerowym



3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :


a) programowanie i organizowanie inwestycji gminnych,

b) rozliczanie inwestycji gminnych,

c) nadzór nad gospodarka materiałową w zakresie inwestycji gminnych

d) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi prowadzonymi przez

gminę Supraśl,

c) funkcja sekretarza stałej komisji przetargowej.



4. Wymagane dokumenty :


a) życiorys,

b) list motywacyjny,

c) dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów ),

d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e) inne dodatkowe dokumenty poświadczające kwalifikacje, umiejętności i staż

pracy ( zaświadczenia, świadectwa pracy - kserokopie )

f) oświadczenie, że kandydat na powyższe stanowisko nie był karany za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

g) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu : 16 – 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58, a także pocztą na adres Urzędu ( liczy się data stempla pocztowego) z dopiskiem :

Nabór na stanowisko : Inspektor do spraw inwestycji w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Supraślu” w terminie do dnia 21.03.2011 r.


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.



Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.


Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.








Supraśl, dnia 03.03.2011 r.























Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Dobrowolski

Wprowadzający: Radosław Dobrowolski

Data modyfikacji: 2011-03-07

Opublikował: Anna Kalinowska

Data publikacji: 2011-03-07