Inspektor do spraw inwestycji
Burmistrz Supraśla
ul. J. Piłsudskiego 58
16 – 030 Supraśl
RO.2110.1.2011
OGŁOSZENIE Nr 1/11
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor do spraw inwestycji
w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Supraślu
1. Wymagania niezbędne :
a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
b) wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze - preferowane techniczne
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) doświadczenie zawodowe : co najmniej 3 letni staż pracy.
g) umiejętność czytania i analizowania dokumentacji projektowej,
h) znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, a w szczególności ustawy
prawa budowlanego,
i) znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi, a w szczególności
ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Wymagania dodatkowe :
a) prawo jazdy kat. B, ( wskazane )
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność posługiwania się podstawowym oprogramowaniem komputerowym
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a) programowanie i organizowanie inwestycji gminnych,
b) rozliczanie inwestycji gminnych,
c) nadzór nad gospodarka materiałową w zakresie inwestycji gminnych
d) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi prowadzonymi przez
gminę Supraśl,
c) funkcja sekretarza stałej komisji przetargowej.
4. Wymagane dokumenty :
a) życiorys,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów ),
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty poświadczające kwalifikacje, umiejętności i staż
pracy ( zaświadczenia, świadectwa pracy - kserokopie )
f) oświadczenie, że kandydat na powyższe stanowisko nie był karany za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu : 16 – 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58, a także pocztą na adres Urzędu ( liczy się data stempla pocztowego) z dopiskiem :
„ Nabór na stanowisko : Inspektor do spraw inwestycji w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Supraślu” w terminie do dnia 21.03.2011 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Supraśl, dnia 03.03.2011 r.
Metryka strony