Podinspektor d/s środków pomocowych Unii Europejskiej

Burmistrz Supraśla

ul. J. Piłsudskiego 58

16 — 030 Supraśl


RO.2110.2.2011


OGŁOSZENIE Nr 2/11

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Podinspektor d/s środków pomocowych Unii Europejskiej

w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Supraślu



1. Wymagania niezbędne :


a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy

o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

b) wykształcenie wyższe budowlane lub wyższe w zakresie pozyskiwania środków

pomocowych UE

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d) niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) doświadczenie zawodowe : co najmniej 3 letni staż pracy.

g) znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, znajomość RPOWP

oraz PROW

2. Wymagania dodatkowe :

a) znajomość podstawowych programów komputerowych

b) umiejętność pracy w zespole i kreatywnego myślenia.



3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

a) opracowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych ( ze

szczególnym uwzględnieniem środków UE ) przedsięwzięć organizowanych przez

Gminę Supraśl,

b) przygotowywanie i programowanie inwestycji, które mają być dofinansowane
ze źródeł zewnętrznych

c) monitorowanie i rozliczanie inwestycji j.w.

d) prowadzenia spraw zamówień publicznych związanych z powyższymi inwestycjami.

4. Wymagane dokumenty :

a) życiorys,

b) list motywacyjny,

c) dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów ),

d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e) inne dodatkowe dokumenty poświadczające kwalifikacje, umiejętności i staż

pracy ( zaświadczenia, świadectwa pracy - kserokopie )

f) oświadczenie, że kandydat na powyższe stanowisko nie był karany za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  1. kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.


- 2 -



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu : 16 — 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58, a także pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : „Nabór na stanowisko : Podinspektor ds. środków pomocowych Unii Europejskiej w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Supraślu”
w terminie do dnia 11.05.2011 r.


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.



Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.


Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.









Supraśl, dnia 27.04.2011 r.























Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Dobrowolski

Wprowadzający: Radosław Dobrowolski

Data modyfikacji: 2011-04-28

Opublikował: Anna Kalinowska

Data publikacji: 2011-04-28