Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Burmistrz Supraśla

ul. J. Piłsudskiego 58

16 – 030 Supraśl


RO.2110.3.2011



OGŁOSZENIE Nr 3/11

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Supraślu



1. Wymagania niezbędne :


a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy

o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

b) wykształcenie wyższe

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d) niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) doświadczenie w pracy w administracji publicznej - staż

g) znajomość przepisów kpa

h) znajomość przepisów prawnych dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych

i) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych,

o opłacie skarbowej.


2. Wymagania dodatkowe :


a) biegła znajomość obsługi komputera ( z zakresu MS Office, Word, Excel,

program PB-EWID ) i urządzeń biurowych,

b) umiejętność pracy w zespole, pozytywne podejście do petenta,

c) doświadczenie z zakresu prowadzenia ewidencji ludności,

d) umiejętność alternatywnego myślenia, dobra organizacja pracy.



3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :


a) udostępnianie danych osobowych,

b) przyjmowanie zgłoszeń od interesantów dotyczących zmian meldunkowych,

wydawanie zaświadczeń w tym zakresie,

c) bieżące aktualizacje bazy danych w oparciu o przyjmowane zgłoszenia oraz w oparciu

o akty stanu cywilnego i zawiadomienia z innych jednostek,

d) przygotowywanie dokumentów i projektów decyzji w sprawie zameldowania,

wymeldowania i uchylenia czynności materialno-technicznych,

e) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, prowadzenie ewidencji

wydanych i unieważnionych dowodów osobistych

f) sporządzanie statystyk w zakresie ewidencji ludności.



4. Wymagane dokumenty :


a) życiorys,

b) list motywacyjny,

c) dokument poświadczający wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów ),

d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e) inne dodatkowe dokumenty poświadczające kwalifikacje, umiejętności i staż

pracy ( zaświadczenia, świadectwa pracy - kserokopie )

f) oświadczenie, że kandydat na powyższe stanowisko nie był karany za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  1. kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.




Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Supraślu : 16 – 030 Supraśl ul. J. Piłsudskiego 58, a także pocztą na adres Urzędu z dopiskiem :

Nabór na stanowisko : Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Supraślu”


w terminie do dnia 23.06.2011 r.


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.



Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://um-suprasl.pbip.pl/ ) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Supraślu przy ul. J. Piłsudskiego 58.


Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, życiorys ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.








Supraśl, dnia 09.06.2011 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Supraślu

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Wojna

Wprowadzający: Magdalena Wojna

Data modyfikacji: 2011-06-10

Opublikował: Anna Kalinowska

Data publikacji: 2011-06-10